Ett välkomnande som vi aldrig glömmer

Trodde jag förbrukat alla mina wow-upplevelser förra gången jag var i Ugand, men ack så fel jag hade.
Igår när jag och Hann gick till skolan sprang barn ut på gården och skrek mitt namn innan vi nästan blev attackerade för att ALLA ville hälsa på oss.
Jag kände hur tårarna tryckte fram men lyckades ta mig samman och hälsa på alla. 

Att se så många,vara så glada tack vare att vi kom känns inget annat än underbart.  Eftermiddagens spenderade vi på en stor gröning med fotbollsspelande och hopprep. Vi gav igår ut tre fotbollar, hopprep och twistband. På måndag tar vi med alla pennor, papper och andra skolsaker som vi samlat på oss. 

Måste också meddela att Hanna Fridh har åkt på sin första Boda-Boda (motorcykeltaxi), mycket duktigt, hehe. 





När vi får internet nästa gång vet vi inte men håll gärna utkik efter nya uppdateringar. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0