Icebucket challange och rundtur

Ja, idag fick jag ett ordentligt uppvaknade när jag bestämde mig för att ta en dusch-inget varmvatten. Så blev min egen icebucket-challange. 
En tydlig skillnad här är hur man ser på att hålla tiden. Festo, han som har en dit del i programmet och visat mig runt idag berättade att här är det inte konstigt eller oartigt att dyka upp 30 minuter försent. 
Han skrattade därför till när jag mötte honom exakt kl 9 i morse för frukost. 
"Oh good morning! You are in a very good Musungotime!"( Musungo betyder vit person). 
Nu har vi precis kommit tillbaka från B liten promenad i stan, Kisoro. Idag är det väldigt mycket folk ute på gatan för att det är tredje terminens skolstart så alla har ärenden att fixa.

Bild från hotellet jag är på just nu.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0