Var är pausknappen?

Wow, redan två månader har passerat och det är bara en månad kvar till jag är hemma. Var tog tiden vägen? Det har gått alldeles för fort! 

Under den senaste veckan har det hänt en del spännande saker. 
Som jag skrev förra veckan så var det dags att prova göra köttbullar och jag hade glömt att köttbullar var så gott. Alla tyckte om det och gissa vad, i måndags lade personalen till köttbullar på menyn och lagade dem utan min hjälp, även denna gången blev de hur goda som helst.

I slutet på förra veckan levererades ett tungt paket hemifrån med diverse saker till skolan. Bl.a pennor, bollar, memoryspel och skrivhäften.  Memoryspelet och bollarna var klara favoriter.
Glädjen som spreds på skolan när jag började ta upp saker ur paketet är obeskrivlig. Jag vet inte hur många gånger både barnen och lärarna tackade mig och bad mig hälsa till min familj som skickat sakerna. 
Ni anar inte hur glada alla blev, det var som en julafton, fast i November med strålande solsken, vi hade så roligt och barnen dansade och sjöng för mig som tack. 

Dagen jag måste säga hej då till alla dessa underbara personer jag lärt känna här närmar sig och det känns bara jobbigt, kan inte någon pausa tiden ett tag så jag kan stanna lite längre? 

Lite blandade bilder från min vecka:







Pappsen
2014-11-08 @ 09:18:56

Så härliga och roliga bilder från "Julafton" , så roligt att ge när man ser att "hjälpen" kommer fram. Hälsa tillbaka till alla. KRAAAAAM

Ellen :)
2014-11-08 @ 09:19:04

Roligt att se att dom gillade sakerna som var i paketet ! Kram ❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0