Det är på gång

Förra veckan trillade min slutfaktura och all förberedande information inför min resa ner i brevlådan. Vilken känsla!
Det går inte att beskriva hur mycket jag längtar efter att få åka i väg till en, för mig helt annan och ny värld. Att få leva i en helt ny kultur, med nya människor och i ett annat klimat ska bli så fantastiskt spännande. Bara känslan av att åka iväg helt ensam till en plats som inte är ett dugg lik något jag sett under min uppväxt och träffa nya människor och känna att jag verkligen hjälper till. Den känslan är inget annat än bra.
 
Nu är det bara en sak som återstår innan allting är klappat och klart och det är vaccinationen, den ska jag iväg och få nästa vecka. Annars är allt bokat och fxat, inklusive flygbiljetten så nu är det verkligen på riktigt. Jag kommer att komma iväg. Den 6 september är det dags och hem kommer jag precis i början av december.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0