Att vara i en helt annan värld

Ja, som rubriken lyder så är det verkligen. Här lever man inte på mycket och ändå tar man dig igenom och uppskattar vardagen på bästa sett, helt fantastiskt att få vara med om! 

Jag tänkte inte tråka ut er med så mycket text utan istället försöka förmedla de senaste dagarna i bilder.

Fredags när vi hade uteaktiviteter och lekar hela eftermiddagen, vilket vi kommer att ha varje fredag. Så fort jag tar fram kameran samlas alla och säger "Please, picture me!"

Jag och två av mina promenadkompisar och elever. De bor nästan granne med mig så vi har följe till och från lunchen(som vi äter hemma) varje dag.


Bild från kyrkan i lördags, där var vi heeela dagen, extra långa ceremonier för att biskopen var på besök. Under cermonin fick jag ställa mig upp och bli välkomnad av församlingen.

Försöker ge er en inblick hur underbart fin miljön och landskapet är här men det går inte att fånga på bild. Använd fantasin och tänk er denna bild fast ännu finare så kanske ni förstår ungefär.


Det var allt för idag för nu är jag hungrig, hoppas att näsa uppdatering kan komma på fredag! 

Peter Fridh
2014-09-16 @ 18:40:40

Så härligt......
Kram ❤️

Familjen Jonasson
2014-09-17 @ 19:05:40

Vilka härliga bilder.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0